neděle 28. června 2015

Vysvědčení...+ pár novinek!

Ahoj! tak asi bych začla tí vysvědčením...no, ty dvě trojky tam byly, a strašně jsem se bála to ukázat rodičům. No, a máma a táta si mysleli, že mám 4 z matiky, a že půjdu na učňák. No, a já máme řekla, že 4 nemám, že mám trojku (z matiky), a ona se začla smát, že se mi omliuvá, a že je ráda, že tam ta 4 není. Já brečela jak blbá... a potom sem mámě řekla, že ta trojka není jenom jedna a ona řekla z čeho jí mám a  já řekla že z fyziky. Řekla, že je to všechno v pohodě, a že sem nemusela kvůli tomu brečet. No, a já mám taky radost, protože jsou.....PRÁZDNINY!!!!:D

                                             1.pololetí                                            2.pololetí

Český jazyk a literatura        chvalitebný                                           chvalitebný
Anglický jazky                      výborný                                               výborný
Matematika                          dobrý                                                   dobrý
Fyzika                                  chvalitebný                                            dobrý
Informatika                           výborný                                                výborný
Přírodopis                             chvalitebný                                           chvalitebný
Zeměpis                                výborný                                                výborný
Člověk ve společnosti           výborný                                                 výborný
Dějepis                                 chvalitebný                                            chvalitebný
Hudební výchova                   výborný                                                výborný
Pracovní činnosti                   výborný                                                 výborný
Tělesná výchova                    výborný                                                 výborný
Výtvarná výchova                  výborný                                                 výborný


Tak, to je moje vysvědčení....na začátku to bylo lepší, ale na konci horší:(

výborný: 1
chvalitebný: 2
dobrý: 3
dostatečný: 4
nedostatečný: 5

Další novinka je to, že končím na swapu. Důvod je, že už mě to nebavilo, a hlavně mi všichni říkali, že to stojí velký peníze. Tak jsem s tím skončila....:( Tak já se  svmi loučím, a užijte si prázdniny.
(průběžně sem budu dávat nějaké novinky a a tááák:)





Žádné komentáře:

Okomentovat