středa 24. června 2015

1# Outfity- co bych změnila/přidala/odebrala?....,....+ pár novinek!

Ahoj! tak dneska to bude trošku u mě jiný, ale doufám, že to zvládnete:) A budou to outfity na léto, takže to nebude nic jiného než lehký trika, kraťasy atd...


POPIS:

Budu sem dávat obrázky z internetu, a budu porovnávat co si o nich myslím. Myslím, že jich sem dám asi 6, to bude stačit :D
Budu dělat: bodování, co bych změnila/přidala/odebrala, pozitivní- negativní (tím myslím celkový pohled na outfit)


Outfit č.1

 

Body: 8/10

změnila bych: tílko bych vyměnila za nějaké hnědé, místo náušnic bych dala takový ty malý perličky 

přidala bych: nějakou ryflovou bundičku kdyby se ochladilo

odebrala bych:  ten náramek, už tak je tam ten přívěšek

pozitivní/negativní: pozitivní:) 

 

Outfit č.2 

 

Body: 6/10

změnila bych: sukni bych vyměnila za černou nebo bílou, náušnice bych vyměnila za dlouhé bílé nebo modré, kabelku bych vyměnila za bílou nebo ryflovou barvu 

přidala bych: prstýnek (nenápadný) 

odebrala bych: -

pozitivní/negativní: negativní:(  

  

Outfit č.3

  

Body:  9/10 

změnila bych: šátek a baleríny bych vyměnila za bílé

přidala bych: -

odebrala bych: prstýnek

pozitivní/negativní: pozitivní:)  

 

Outfit č.4 

 

Body: 8/10

změnila bych: tílko bych změnila na béžovou barvu

přidala bych: prstýnek nebo náušnice

odebrala bych: -

pozitivní/negativní: pozitivní:)  

 

Outfit č.5 

 

Body: 7/10

změnila bych: boty bych vyměnila za žabky, světr za tričko a baťoh za kabelku

přidala bych: nějaký náhrdelník, a taky náušnice

odebrala bych: náramek

pozitivní/negativní: negativní:(  

 

Outfit č.6 

 

Body: 10/10

změnila bych: pásek za nejaký hnědý

přidala bych: náhrdelník

odebrala bych: -

pozitivní/negativní: pozitivní:)

Tak, já doufám že se vám to líbilo, a myslím si že tohle  budu dělat častěji. Mě to baví  hledat to na internetu a potom to nějak ohodnotit. Vyzkoušela bych i podzimní, protože to se mi tak hodněkrát objevovalo a já potřebuju i váš názor! :D No, ze začátku bylo vidět, že sem skoro u žádného nedala plný počet, ale to se nedá nic dělat. Ten poslední outfit je úžasnej a proto má plný počet bodů! :D 

 Dneska jsme měli jít se třídou na výlet do přírody, no a nikam se nešlo kvůli počasí:( ale mě se na ten výlet ani moc nechtělo...a to do lesa chodím ráda! :D No zítra se loučíme s devítkama a já si myslím, že to bude fajn:) Já se  svámi loučím a doufám že jste měli lepší den než já:)

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat